Poradnik: Kompozycja stylizacji

04:30:00 AllaniGirl 1 Comments

Odpowiednia kompozycja stylizacji była dla mnie przez długi czas problematyczna. Po publikacji zestawu okazywało się, że set ma prostokątny kształt, przez co jest mało widoczny. Myślę, że część z Was dalej boryka się z podobnym problemem.
Jak widać na zestawie poniżej nie cała przestrzeń jest zapełniona. Poniższy set ma ponad rok, więc bądźcie wyrozumiałe;) Obecnie trochę bym w nim zmieniła, dlatego przeedytuję go dla Was tak aby kompozycja i produkty były właściwie dobrane i rozmieszczone.

Tak wygląda okno stylizatora w trakcie ponownej edycji zestawu. W pierwszej kolejności usunęłam wszystkie produkty, gdyż żaden nie był aktywny.

Następnie porozmieszczałam elementy graficzne na rogach okna stylizacji. Dzięki temu set po publikacji będzie miał ładny, kwadratowy kształt, a wszystkie elementy będą widoczne.

Starałam się zachować wszystkie poprzednie motywy, jednak zdecydowałam się na zupełnie inne produkty.

Jak widać dalej są miejsca z pustą przestrzenią. Czegoś brakuje....
Postanowiłam przemieścić trochę ubrania i dodałam kolejne dwa elementy graficzne. Martwi mnie jednak ta biała przestrzeń oznaczona czerwonym kółkiem.

Jeżeli nie chcemy dodawać już dodatkowej biżuterii, albo akcesoriów warto tą przestrzeń zapełnić fikuśnym kosmetykiem.

Tadaaam! Stylizacja skończona:) Lubicie?

You Might Also Like

1 komentarz:

  1. czy dalej w szablonach jest możliwość przenoszenia poszczególnych jej części, bo szczerze powiem, że u mnie nie działa...

    OdpowiedzUsuń